27 okt 2012

Leuke Game Apps!

Ik ben een echte fan van leuke apps. Vooral leuke spelletjes zijn voor mij echt verslavend! Tijd om de leukste apps met jullie te delen! 

weheartit.com


Ik ga jullie vertellen welke apps ik op dit moment het meest speel op de iPad, maar deze apps zijn natuurlijk ook op iPod, iPhone en andere smartphones the spelen!

Bad Piggies
Angry Birds fans opgelet! Want de makers van Angry Birds zijn terug met een nieuwe app: Bad Piggies! Ken je die groene varkentjes nog die overal en nergens zaten? Zij hebben nu hun eigen spel gekregen!


In Bad Piggies heb je weer allerlei levels waarbij elk level moeilijker wordt. Het doel is om de finish te halen met behulp van je eigen gebouwde wagen. Je krijgt een beperkt aantal onderdelen, bijv. hout, allerlei soorten wielen, balonnen, motoren, propellors en meer! Als je dit goed bouwt kan je wagen de finish halen en zal de bad piggy blij worden! Zo niet, dan knalt de wagen uit elkaar en kun je het opnieuw proberen! Grote aanrader als je van puzzelen houdt! 

Tap Tap World Tour
Misschien ken je deze app wel of een andere versie ervan, Tap Tap World Tour! Deze app draait allemaal om ritme en muziek. Tap op het ritme van de muziek de golven die aankomen en zorg dat je zoveel mogelijk punten verdient! Het doel is het nummer goed af te sluiten met je band, vandaar ook de naam 'World Tour': je bent op wereld tournée en treedt in allerlei landen op! 


Kun je niet genoeg krijgen van World Tour? Geen probleem! Er zijn namelijk al 4 (!) versies van 'Tap Tap Revenge' uitgebracht! En behalve dat, is er ook nog Tap Tap Radiation! ;) Genoeg te tappen dus!

100 Chambers
Weer een app voor de echte puzzelliefhebbers onder ons: '100 Chambers'. In deze app zijn er 100 kamers die je moet proberen te openen. De ene deur is makkelijker te openen dan de andere, bij sommige deuren moet je dan ook echt even nadenken wat je moet doen. De ene keer moet je je toestel op de kop houden zodat er iets verschuift en de andere keer moet je een code invoeren.




Crazy Taxi
Op dit moment ben ik helemaal verslaafd aan deze app! Als ik de kans krijg om even te spelen, grijp ik die meteen! In 'Crazy Taxi' speel je een taxichauffeur (er is ook een chauffeusse om te kiezen!) en rijd je mensen zo snel mogelijk naar hun bestemming. Ook hoef je niet netjes te rijden zoals in het dagelijks leven, maar mag je overal doorheen scheuren want de mensen gaan toch wel voor je opzij! Pas wel op dat je niet tegen een andere auto botst! Dit kost namelijk tijd. Maar weet je er nou net mooi langs te scheuren dan zul je fooi krijgen van de klant. 


Subway Surfers
Deze app is aangeraden door Isabelle en ik ben ook helemaal fan! 'Subway Surfers' is eigenlijk net als 'Temple Run', maar het verhaal is anders. Je moet namelijk een jongen die Graffiti heeft gespoten op een trein, door het parcour leiden met een bewaker op de hielen! Zorg dat je niet gepakt wordt, spring op treinen en ontwijk de borden! Ondertussen verzamel je munten en probeer je een zo hoog mogelijke score te krijgen!


Where's my water Perry! 
Deze kennen jullie vast wel! De 'Where's my water' app met die leuke krokodil die water nodig heeft om te douchen! Naast deze app is er een versie uitgebracht met Perry het vogelbekdier van Phineas en Ferb! Deze versie vind ik nóg leuker, omdat de versie van Perry een verhaal erbij heeft zitten wat het nóg leuker maakt! Verder is het spel eigenlijk wel hetzelfde als het origineel.
Deze app heb ik al helemaal uitgespeeld! Echt een super spel! ;) Ook weer een aanrader voor de puzzelaars.

Where's My Water 
Where's my Perry

Robbery Rob
Bij 'Robbery Rob' ben je een dief die spullen en geld moet stelen uit huizen. Het spel begint in de gevangenis waar je bevrijd wordt door een man. Deze man wordt later je chef waarvoor je moet stelen. In het begin is het bestelen van de huizen nog vrij makkelijk, maar later wordt het steeds moeilijker doordat er meer mensen in het huis aanwezig zijn en er op een gegeven moment ook waakhonden bijkomen. Zorg ervoor dat de mensen je niet snappen, want anders slaan ze je in elkaar of komt de politie erbij! Gelukkig is 'Robbery Rob' maar een spel. :) Een heel leuk spel wel. ;)

Bovenstaande apps zijn natuurlijk allemaal games. Er zijn nog veel meer leuke apps die ook nog handig zijn of die leuke effecten aan foto's geven. Maar omdat ik toch meer van het gamen ben (hèhè), draaide dit bericht even alleen om de games op het gebied van apps! :)

Het fijne aan deze apps is dat de meeste apps van hierboven in HD zijn waardoor het gamen nóg mooier en leuker wordt! 

Ik hoop dat jullie ook een kijkje in de Appstore gaan nemen naar deze apps! ;) 


Spelen jullie nog leuke apps? En kenden jullie bovenstaande apps al? 
            

6 opmerkingen:

  1. Zulke spelletjes zijn altijd zo verslavend haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ja moet je idd mee oppassen hahah :)

      Verwijderen
  2. Oeh leuke tips, ik speel veel spelletjes op m'n telefoon altijd 2 weken nonstop en dan ben ik ze zat, dus nu kan ik weer even vooruit haha! Kende ze allemaal nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten! Haha dat ken ik ook wel, veel plezier en succes dan maar met deze games! ;)

      Verwijderen
  3. Ik wil alleen al een touchscreen telefoon voor de app '100 Chambers' haha :3 Als ik hem heb ga ik zeker deze apps downloaden! Die van perry is ook super cute. Dankje voor de tips alvast haha! :D

    Je blog lijkt me heel leuk. Dus ik ga even verder rondsnuffelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Haha altijd leuk om te horen en graag gedaan! ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...