6 mrt 2014

Swatch Golden Rose Jolly Jewels 109

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten: ik ben dol op nagellak. Vooral glitters vallen goed bij me in de smaak! Maar barbie roze kleurtjes? Nee, daar had ik er eigenlijk nog geen één van! Een mooi excuus om een nieuw nagellakje af te rekenen, toch? Een mooi kleurtje om de (meteorologische dan...) lente af te trappen!




Golden Rose Jolly Jewels 109 is een warme roze nagellak met ontzettend mooie rode en witte glitters. Heel fris en meisjesachtig, vind je niet? Het kleurtje doet me gewoon een en al denken aan een ijsje (of cupcake)!







Op de foto's draag ik 3 laagjes nagellak. De kleur is al (bijna) goed dekkend na 2 lagen, maar ik wilde nog nét wat meer glitters! Niet dat er te weinig glitters waren, want juist in tegendeel! Ik werd helemaal happy van al die geweldige spikkels! Op de foto's binnen komt de kleur het beste over zoals hij in werkelijkheid is: iets donkerder dan op de eerste 2 foto's buiten. 

Vrijwel alle nagellak blijft zeker 5 dagen op mijn nagels zitten, zonder te chippen. Deze deed dat net zo goed als alle andere nagellak die ik heb, ook al zie je op de foto wel een chip op m'n middelvinger. Dat plekje was er al op de tweede dag, maar verder werd de nagellak totaal niet lelijk! Wel waren de glitters een hel om weer van je nagels af te krijgen, zelfs met een nagellak remover potje! Maar goed wie mooie nagels wil hebben, moet er wat voor over hebben! Haha! 

Ik kocht deze Golden Rose Jolly Jewels 109 op de huishoudbeurs bij een Golden Rose stand, maar Golden Rose is ook online te koop, bijvoorbeeld in de Misslipgloss webshop voor €3,95. 

Q: Heb jij  nagellak van Golden Rose? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...