11 mrt 2014

TMI Tag!- Iris

Too much information! Raad je al welke tag ik vandaag ga doen? De TMI tag gaat als een razende rond op YouTube en het leek me daarom leuk om de vragen maar eens zelf te beantwoorden! 50 vragen met veel te veel informatie over mij... 






1. Wat draag je?
Het was heerlijk weer vandaag, dus ik besloot te gaan hardlopen! Dus ik zit nu nog steeds in mijn hardloop broek en t-shirt, haha!

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Tuurlijk! Wie niet?

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Niet echt, nee... Ik heb tenslotte maar pas één vriendje gehad. (Als je vriendjes bij de kleuters niet meetelt)

4. Hoe lang ben je?
1.72 meter.

5. Hoeveel weeg je?
Too much information!

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, maar wel gaatjes voor oorbellen.

8. OTP?
Uhh... wat?


9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Hier moet ik even over nadenken hoor... En ik ben er nog steeds niet over uit!



10. Wat is je favoriete serie?
Ik ben dol op crime series (vooral Castle, want omg!) en WIDM! 

11. Wat is je favoriete band?
Die heb ik niet. 

12. Wat mis je?
De tijd dat ik me geen zorgen hoefde te maken over school. En m'n vrienden, naar school gaan vind ik als je de toetsen niet meetelt helemaal niet vervelend!

13. Wat is je favoriete liedje?
Oeh, lastig! Op dit moment vind ik Addicted To You van Avicii, Can't Rely On You van Paloma Faith en Dark Horse van Katy Perry erg tof!

14. Hoe oud ben je?
15.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw.


16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Met iemand kunnen lachen. Anders is het meteen wegwezen! Nee hoor, dat valt ook wel weer mee!

17. Wat is je favoriete quote?
Moet ik die hebben?

18. Wat is je favoriete acteur?
Eerlijk gezegd, ben ik niet zo'n filmkijker! Geef mij maar een goede serie.

19. Wat is je favoriete kleur?
Vrolijke lente kleurtjes! In de wintercollecties vind ik daarom ook maar moeilijk leuke kleding. 


20. Harde muziek of zachte muziek?
Zachte muziek hard aan!

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar m'n kamer, op mijn bank of in mijn bed.

22. Hoe lang douche je?
Als ik mijn haar was 15 minuten. Ik houd van douchen en ik ben er meestal niet onderuit te krijgen...

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een wilde gok: 25 minuten? In het weekend duurt het vaak een stuk langer, haha!

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.

25. Wat is een turn-on?
Gezellig kunnen lachen.


26. Wat vind je een afknapper?
Mensen die te veel over zich zelf praten.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik begon een blog en op een bepaald moment wilde ik ook eens filmpjes gaan maken! Mijn allereerste video heb ik alweer verwijderd, wat eigenlijk wel zonde is... Hahah!

28. Heb je angsten?
Niet echt veel, gewoon de standaard angsten. In m'n eentje in het donker buiten zijn, e.d.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Alweer too much information! Geen onderwerp voor op internet waar iedereen die wil het kan lezen...



30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Uhmmm..... Gemeend is erg lang geleden (waarschijnlijk tegen mijn ouders of broertje), maar nog kort geleden als grapje op What's app tegen een vriend, haha! 

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
We wilden iets met p.s. en live life! En dat werd uiteindelijk dus 'pslivelifelovely'!

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Het Gouden Ei van Tim Krabé.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Castle.


34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn ouders en broertje bij het avondeten.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Even kijken.... Een app'je in een groepschat met mijn vrienden.

36. Wat is je favoriete eten?
Pizza!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Overal! Terug naar Amerika, Zuid-Afrika, Australië...

38. De laatste plaats waar je was?
Delft. 

39. Heb je een crush?
Ja.



40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Uhmmm.... Geen idee! Veel te lang geleden, dus...

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Die laatste keer toen ik moest huilen...

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Citroen!


43. Welke instrumenten speel je?
Geen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Een kettinkje dat ik kreeg van mijn Amerikaanse uitwisselingsstudent!

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Hardlopen, vandaag nog. Verder heb ik 10 jaar lang geturnd tot m'n 13/4 e. 

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Can't Rely On You.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Die heb ik alweer niet, wat een saai persoon ben ik eigenlijk!

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Verder dan hi, hoeisty komt het bij niet, hoor!

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Mijn vrienden en ik wonen vrij ver uit elkaar en de twee weken na de vakantie was toetsweek... I'm happy it's over! De laatste keer dat ik gechillt heb met m'n vrienden was in de vakantie twee weken geleden. Toen gingen we schaatsen in Den Bosch!

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die dit leest!

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...