3 mei 2014

Mijn 2 Favoriete 'My Lips But Better' Lipsticks

Als ik een lipstick draag, dan is het sowieso een 'my lips but better' kleurtje. Een knallende rode of roze lipstick? Nou, dan heb je mij niet gezien! De laatste tijd ben ik wel steeds meer into de onopvallende kleurtjes gekomen dan voorheen! Mijn favorieten? Deze twee Longlasting Lipsticks van Essence! 





Zelf schreef ik al eens eerder een review over de Longlasting Lipsticks (03 Dare To Wear en 07 Natural Beauty), maar ook Sara vertelde al eens over haar twee kleuren (04 On The Catwalk en 10 Cotton Candy).  Een uitgebreide review wordt deze blogpost dus niet, omdat dat al twee keer gedaan is op dit stukje internet! Ik ga jullie vandaag wel lekker overladen met foto's!





Natural Beauty - Love Me

Zoals je kunt zien, lijken de twee lipsticks enigszins wel wat op elkaar. Beide mooie 'my lips but better' kleuren, maar toch met een net wat andere ondertoon. De swatches hierboven zijn gemaakt met één veeg en het verschil tussen de kleuren is nog niet erg groot. Maar hoe meer je de intensiteit van de lipsticks opbouwt, des te meer ze van elkaar gaan verschillen. Love Me wordt meer koraalroze en Natural Beauty wordt meer een paarse tint. 

Nude Lips


Dit zijn mijn lippen zonder make-up.  Ze hebben wel al wat kleur van zichzelf en beide lipsticks lijken qua ondertoon wel een beetje op mijn naturelle lippen. De lipsticks maken mijn alleen wat donkerder, opvallender en egaler.



13 Love Me



Love Me is mijn nieuwste aanwinst en eigenlijk ook de reden voor dit artikeltje. De andere lipstick had ik namelijk al een tijdje in mijn bezit! Deze kleur zou een dupe zijn van MAC Please Me volgens Laura Louise: De twee lipsticks komen niet perfect met elkaar overheen maar toch vind ik het resultaat sterk bij elkaar in de buurt komen. Please Me van MAC lijkt op de lippen alleen een stuk warmer en de lipstick van Essence wat zachter. Je begrijpt wel dat ik, nadat ik dit gelezen had, meteen naar Kruidvat rende! Ik vind de kleur persoonlijk erg mooi en fris staan. Perfect voor de lente!

07 Natural Beauty

 
Natural Beauty is wat donkerder dan haar zusje Love Me. Meer paars en bruin dan het rode en koraal roze van Love Me. Desalniettemin is hij niet minder mooi. Hij brengt zelfs mooier aan: hij trekt niet in de liplijntjes zoals de andere lipstick dat wel doet. De kleur is wat strenger en meteen volwassener! Verder is de kleur wat neutraler. Waar ik bij de andere lipstick soms het probleem heb dat hij niet helemaal matcht met mijn oogschaduw, heb je daar met deze kleur totaal geen last van. Meer een herfst en winter lipproduct, dat wel!
 

Hier nog een vergelijking van de twee lipsticks. Nu is het verschil tussen Love Me en Natural Beauty vrij goed te zien!


En hier nog wat full-face foto's als vergelijking van de lipsticks.  Love Me maakt mijn gezicht duidelijk wat frisser dan de ander dat doet!

Ik ben echt dol op de twee Essence Longlasting Lipsticks! Ik gebruik ze steeds meer en word er bijna blij van! Ze blijven zo'n 2 uur zitten, wat helaas niet zo heel longlasting is... Wel vind ik de finish erg mooi: fijn tussen mat en overdreven shiny in! Matte lipsticks maken mijn gezicht al snel wat doffer, maar deze twee laten mijn gezicht juist wat meer stralen! Love Me gebruik ik toch nog iets meer dan Natural Beauty, maar dat ligt denk ik meer aan de tijd van het jaar!

Q: Wat is jouw favoriete lipstick? Liefs' Iris



2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Natural Beauty en Coral Calling zijn mijn twee favoriete lipsticks van Essence.
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...