27 okt 2014

NYC Strip Me Off Base Coat & Peach Popsicles


Ik weet niet hoe vaak ik al tegen mezelf heb gezegd dat ik minder nagellak moet gaan kopen. Het is gewoon niet meer bij te houden hoe vaak dit al is voorgevallen. Het is ook wel te verwachten: elke keer mislukt mijn missie weer. Zo kwam ik laatst weer met vier nieuwe nagellakjes thuis. Oeps... Waaronder twee nagellakken van NYC!



Glitter nagellak mag dan wel ongelofelijk mooi zijn, maar het is wel een hels karwij om weer te verwijderen. Daarvoor zou deze base coat de oplossing zijn. Ben je je nagellak zat? Dan trek je het er gewoon af! Zou het echt werken? Voor een klein prijsje van €2,49 is het natuurlijk moeilijk te weerstaan...




Als je base coat aanbrengt op een schone nagel, is hij eerst wit. Hij droogt daarna transparant op. Dat opdrogen duurt wel even helaas! Ik ging in de fout door te snel andere dingen te gaan doen, en toen lag het laagje al open. Dan ga je verder zoals je altijd zou doen: je gekleurde nagellak en top coat aanbrengen.

De nagellak eraf halen, gaat ontzettend gemakkelijk. Zet je nagel eronder en je trekt het er zo af! Restjes nagellak kun je nog weghalen met wat nagellak remover. Nagellak blijft met de base coat zo'n 3 dagen mooi zitten, voordat er enorme chips ontstaan. Dit is ongeveer de helft van de normale tijd waarbij mijn nagellak mooi blijft. Houd dit dus in gedachten! Je moet geen geweldige houdbaarheid verwachten. Wel moet ik even melden, dat mijn nagels iets wat zijn verkleurd na het gebruik. Ze waren helaas nog wat blauw getint. 





Oranje nagellak is iets wat ik eigenlijk alleen bij koningsdag uit de kast haal, maar voor Peach Popsicles moet ik toch een uitzondering maken. Wat een mooi kleurtje is het toch! Het zou een dupe zijn van Essie's beroemde Tart Deco. Een frisse perzik had ik nog nooit geprobeerd, maar wat een topper is dit! Ik kreeg ook veel complimenten over de nagellak, dus ik ben niet de enige die hem zo mooi vindt! De lak dekt in twee lagen perfect. De top coat op de foto's is Sally Hansen Spark In The Dark

NYC Strip Me Off Base Coat en In A Minute Quick Dry Nail Polish kost €2,49 en is te koop bij Kruidvat.

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...